pondělí 8. června 2015

100 Happy Days Challenge!

Zdravím!

Máme tu nový článek, ve kterém bych vás chtěla seznámit s výzvou, kterou jsem začala 10. května. O co v ní jde? Čtěte!

100 Happy Days Challenge: 100 šťastných dní, jak by se to dalo přeložit.

Tato výzva spočívá v aktivitě celých 100 dní v kuse. Každý den vyfotíš a sdílíš fotku čehokoli, co tě v daný den potěšilo. Ať je to ranní snídaně, káva s přáteli, vtipný učitel nebo to, že jsem konečně vydala článek (:D). Může to být naprosto cokoli, v tom je tato výzva super. Nic se na ní nedá pokazit, fotky určuješ podle sebe a není to ničím omezené.

Moje výzva 100 Happy Days začala 10. května, a tedy končí 18. srpna. Mám za sebou 30 dní, z toho jsem, přiznám se, vynechala 4 dny, dva z toho nahradila fotkou další, i tak tedy kolik mi bude na konci chybět fotek, tolik jich do-přidám po konci.:)

Pro tuto výzvu existuje přímo webová stránka. Na této stránce se můžete zaregistrovat, zvolit si oblíbené plato (místo, kde budete fotky sdílet) a začít s výzvou. Já jdu na vlastní pěst bez registrace, ale tato stránka mi ukázala, proč bych měla s výzvou začít.

Proč začít s výzvou?
- začneš si uvědomovat, co děláš každý den
- budeš mít lepší náladu
- začneš poznávat víc zajímavých lidí
- začneš být optimističtější
- děláš věci, co tě udělají šťastným
- uvědomíš si, že nemáš proč říkat si, že nemáš čas, protože tahle výzva je zábava!

Opravdu od doby, co jsem začala s výzvou mám pocit, že jsem víc šťastnější a opravdu se snažím každý den vyfotit to, co mě potěšilo, ne proto, abych splnila výzvu, ale proto, abych sama sobě ukázala, z čeho se raduji.

Moje fotky z výzvy najdete na mém instagramu zde.

Co si myslíš o této výzvě ty? Podle mě by jí měl každý zkusit!
Pokud se do toho pustíte, určitě mi napište, ráda budu sledovat, co dělá šťastné zrovna vás! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat