čtvrtek 21. srpna 2014

ROZHOVOR #2: NikolsLife

Je tu další rozhovor, tentokrát se skvělou youtuberkou NikolsLife! :) Pokud ji neznáte, určitě to napravte a mrkněte na její kanál zde! :)
Já jsem na ní narazila před více než půl rokem díky jejímu prvnímu videu "5 šílených fóbií" (zde) a nyní jsem s ní napsala rozhovor, tady je! :)




Tee: Jak ses dostala k natáčení a kolik Ti bylo? Co tě k tomu inspirovalo?
Nikol: Tohle je trochu delší story, ale pokusím se to nějak sesumírovat.

Inu, když jsem byla malá, tak jsem hrozně žrala všemožné seriály, filmy a pořady v TV. Milovala jsem na nich to, jak dokázali člověka pobavit, rozbrečet, inspirovat nebo mu sdělit nějaký příběh. Takže jsem si celkem často hrála na to, že uvádím nějakou show a nutila mojí rodinu případně i návštěvu aby se na mě dívala (chudáci) :D Nebo jsem je nutila číst mé "úžasné" příběhy, které tou dobou postrádaly jakoukoliv pointu a gramatiku. Každopádně jak jsem stárla, tak se mé nadšení pro filmařinu časem ještě zvětšilo. Roku 2009 (bylo mi 13) jsem totiž dostala první počítač a objevila YouTube. Nebo spíše zahraniční YouTubery, kteří v té době už byli slušně rozjetí. Pamatuju si, jak šíleně mě nadchnula videa od lidí jako NigaHiga, SMPfilms, RWJ(RayWilliamJohnson), KevJumba, Smosh atd. Věděla jsem, že tohle chci jednou dělat taky! Tak jsem si založila svůj první kanál a začala vesele nahrávat. Byly to skoro všechno víceméně jen slideshow dělané v Movie Makeru, tak aby se hodily do písničky v pozadí. Samozřejmě to nesklidilo žádný větší úspěch kromě jednoho videa, kde jsem vlastně pomocí gifů vytvořila videoklip, ale to bylo tak všechno. Založila jsem další kanál, kde jsem zas zkoušela něco jiného a takhle to bylo ještě třikrát, než vznikl nynější, tedy pátý kanál NikolsLife se kterým to konečně vyšlo. :)

Tee: Jaká videa natáčíš nejraději? Které video se ti podle tebe nejvíce povedlo a nejvíce se ti líbí?
Nikol: Tohle hrozně moc závisí na náladě. Někdy mám chuť natočit něco odlehčeného jako třeba Nikolsfans, jindy se chci podělit se světem o můj názor na určitou věc a někdy mám prostě chuť natočit smutný film, u kterého by si někdo poplakal. Co se týče nejoblíbenějšího videa, tak takové asi nemám, ale mezi favority by byly Dušičky, Nevýhody když jste nemocní a interaktivní video se zombie tématikou.

Tee: Kdo patří mezi tvé oblíbené youtubery?
Nikol: Ze zahraničních to bude NigaHiga, danisnotonfire, AmazingPhil, KickThePJ, charlieissocoollike a SMPfilms. Od nás to bude Ati, Vidrail, Gogo a pak Gameballcz společně s dabing portálem.

Tee: Jezdíš ráda na Youtube akce? Bavíš se tam víc s Youtubery nebo s fanoušky?
Nikol: Jezdím ráda už hlavně kvůli YouTuberům a fanouškům. Kromě programu to beru převážně jako takovou slezinu Youtube nadšenců a jsem tam tak ve svém živlu :) Na akci se bavím asi víc s fanoušky a s YouTubery většinou až po akci. :)

Tee: Považuješ se za „celebritu“? Berou Tě tak ostatní?
Nikol: Neberu se tak, ale často si z toho dělám srandu. Problém nastává ve chvíli, kdy v tom někdo tu srandu a ironii nevidí a myslí si, že opravdu požaduju sluhy nebo červený koberec. :D Co se týče ostatních, tak přátelé a známí mě berou pořád stejně jako dřív. Akorát třeba fanoušci na akcích se ke mně fakt kolikrát chovají jako bych byla každý den na titulních stranách časopisů po celém světě. :D

Tee: Jak reagovali tví přátelé na to, že natáčíš?
Nikol: Reagovali tak, že vlastně moc nereagovali. :D Já o natáčení melu totiž v jednom kuse a když se k nim donesla moje videa tak nebyli nijak překvapení a prostě řekli, že je to fajn. Navíc mi to ze začátku někteří sdíleli, aby mi pomohli to trochu rozjet. :)

Tee: Jaké to pro tebe je, mít hyrax? Na jakou dobu ho máš?
Nikol: První dny a týdny byly vyloženě peklo, kdy nebylo úniku od bolesti a já se zoufale modlila, aby to přešlo. Navíc mluvení nebo snad rozkousání a spolknutí jakýkoliv stravy byl nadlidský úkol. Naštěstí se to, ale po pár týdnech začalo zlepšovat a já si na ten kus kovu v puse zvykla. I tak, ale nemůžu jist nic tvrdého nebo lepivého a věčně se v tom zasekávají zbytky jídla nebo to občas začne bolet. Pokud půjde všechno jak má, tak mi ho v listopadu nebo prosinci sundají a dají na horní zuby rovnátka.

Tee: Hrála jsi někdy/hraješ na nějaký hudební nástroj?
Nikol: Ne a ne. :D Jsem hudební antitalent, ale hrozně se mi líbí hra na piano a chtěla bych na piano taky umět.

Tee: Jezdíš na tábory? Kdy jsi naposledy na nějakém byla?
Nikol: Jako asi jedna z mála jsem v životě nebyla na žádném táboře. :D

Tee: Kdy se začala rozšiřovat tvoje fanouškovská základna?
Nikol: Největší boom byl jednoznačně den, kdy mi Ati a Gogo okomentovali video. To bylo fakt neskutečný a nakoplo mě to hodně dopředu :)

Tee: Měla bys radši vztah s youtuberem, nebo s klukem úplně mimo Youtube?
Nikol: Určitě s YouTuberem nebo minimálně s klukem, kterého YouTube aspoň zajímá. YouTube je obrovská část mě a nedovedu si představit vztah s někým, kdo by absolutně nechápal moje nadšení pro natáčení. Navíc s YouTuberem by byla možnost společných videí :)

Tee: Kdybys teď mohla něco říct úplně všem svým fanouškům, co by to bylo?
Nikol: Tyhle otázky jsou pro mě vždy kámen úrazu, protože na "proslovy" jednoduše nejsem a ať už napíšu cokoliv, připadá mi to prostě blbý. Takže snad jen díky za to, že mě sledujete a za to že jste to dočetli až sem :)

Já taky děkuji vám všem, kteří jste dočetli tento rozhovor do konce, snad vás aspoň trochu zaujal a určitě se můžete těšit na další! :)
Děkuji Nikol za rozhovor, mrkněte na její YT kanál (odkaz na začátku článku) a čau!

-Tee. 

Žádné komentáře:

Okomentovat