úterý 9. června 2015

ROZHOVOR #4: Renny Rašková

Milí čtenáři, 

přináším vám další rozhovor!

Někteří ji možná znáte, zejména její portréty, které jsou opravdu báječně úchvatné, aneb Renny Rašková! Znáte ji? Čtěte a seznamte se!



Tee: Kolik je ti let? V kolika jsi začala kreslit?
Renny: Ahoj. Je mi 18, kreslit jsem začala v první třídě, kdy mě mamka přihlásila na kroužek. 

Tee: Jakou studuješ školu?
Renny: Gymnázium Jiřího z Poděbrad 

Tee:
 Kreslíš raději portréty nebo "malůvky" pro sebe?
Renny: Jak kdy...jsem ujetá na oči, takže kdykoliv mám v ruce tužku a nudím se, kreslím oko. Ale portréty mě baví ze všech nejvíc. 

Tee: 
Jaký portrét, který jsi nakreslila, se ti podle tebe povedl nejvíce?
Renny: Robin Williams nebo Danielle Radcliffe :)

Tee:
 Děláš i portréty na zakázku?
Renny: Dělám, funguje to pro mě jako malá brigáda,  ale poslední dobou nemám čas. 

Tee: 
Co byl pro tebe největší prozatimní úspěch?
Renny: Ben Cristovao mi poděkoval k obrázku, později mi nahrál video a před pár týdny jsem ho potkala a předala mu ho :) neuvěřitelný

Tee: 
Máš nějaký sen?
Renny: Cestovat a předat portréty těm, které jsem nakreslila.

Tee:
 Chodila jsi někdy do nějakého kroužku kreslení, nebo ses "učila" sama?
Renny: 9 let jsem chodila na kroužek, který mě naučil jak držet tužku a takové ty základy. Další roky jsem se věnovala portrétům sama doma. :)

Tee:
 Se kterými celebritami ses setkala, a které bys ještě ráda potkala?
Renny: Právě Ben Cristovao, o kterém jsem se zmínila. Všechny,  vážně je jich spoustu, co bych chtěla potkat a pořád ten seznam lidí narůstá :D

Tee:
 Jaké roční období máš nejraději a proč?
Renny: Léto - končí škola, užíváš si slunce, jezdíš na dovolené a relaxuješ přes prázdniny. 

Tee:
 Měla jsi v dětství nějakou oblíbenou knížku, film či pohádku?
Renny: Kreslené seriály jako Tom & Jerry, Pták uličník, Rychlá rota, Kačer Donald, atd. :)

Tee: 
Co ráda děláš ve svém volném čase kromě kreslení?
Renny: Chodím pravidelně do fitka, čtu, sleduju seriály, píšu příběhy a spoustu dalšího. 

Tee:
 A nakonec - co bys ráda vzkázala svým fanouškům, lidem co tě sledují a podporují?
Renny: Že děkuju. Díky stránce mám motivaci kreslit portréty a zlepšovat se, tak doufám, že to někam ještě dotáhnu (i když je to jen hobby). :)

Přeji Renče hodně štěstí v kariéře, ať její báječné nadání nepoleví a také spoustu úspěchů při plnění budoucích snů :)
Tak tedy hodně štěstí a mnohokrát děkuji za rozhovor!

Zde můžete shlédnout její Instagram.

Zanedlouho se můžete těšit na v pořadí pátý rozhovor s jednou skvělou fotografkou :)
Děkuji za přečtení, krásný večer přeje Tee! ^.^

Žádné komentáře:

Okomentovat